miércoles, 10 de enero de 2024

NOTÍCIA: ESTRENEM MENJADOR !!!

Queridas familias,

Por fin llega la noticia que much@s estabais esperando: El lunes, 29 de enero comenzará el servicio de COMEDOR ESCOLAR en nuestro cole.

Para ponerlo en marcha, necesitamos saber cuánt@s niñ@s comenzarán en esta fecha a hacer uso del comedor. Por eso, os pedimos que contestéis el siguiente FORMULARI.

Por otro lado, os convocamos a tod@s aquell@s interesad@s en hacer uso del comedor a una REUNIÓN INFORMATIVA en el cole el próximo martes, 16 de enero a las 12'30h

¡¡¡Os esperamos!!!

Estimades famílies,

Per fi arriba la notícia que moltes i moltes estàveu esperant: El dilluns, 29 de gener començarà el servei de MENJADOR ESCOLAR  a la nostra escola.

Per posar-lo en marxa, necessitem saber quants boixos i boixes començaran en aquesta data a fer ús del menjador. Per això, us demanem que respongau el següent FORMULARI.

Per una altra banda, us convoquem a totes les persones interessades en fer ús del menjador a una REUNIÓ INFORMATIVA a l'escola el pròxim dimarts, 16 de gener a les 12'30h. 

Us esperem!!!

1 comentario:

  1. Hola ,a ver mi intención es que si vaya ,lo que no se si necesitare todos los días, e puesto no porque no se si mes de febrero lo llevaré, aun así yo lo apuntaré y el día que se quede a comer avisaré. Un saludo

    ResponderEliminar

Todos los comentarios que se realicen no serán publicados al instante. Por seguridad, antes serán revisados para su aprobación.

Tots els comentaris que es realitzin no seran publicats al moment. Per seguretat, abans seran revisats per a la seva aprovació.