viernes, 7 de abril de 2017

RACÓ DE FAMÍLIES

Estimadas familias, vuestro rincón va cogiendo cada vez más color y vida. Ya hemos puesto muchas de las fotos que nos habéis enviado cada familia y también de los grupos que habéis participado en la actividad de la macedonia.

Para los que aún no habéis traído la foto de vuestra familia, aún estáis a tiempo. Se la podéis dar al tutor/a de vuestr@ hij@, o a cualquier miembro del equipo directivo.

¡¡¡MUCHAS GRACIAS!!!








Estimades famílies, el vostre racó va agafant cada vegada més color i vida. Ja hem posat moltes de les fotos que ens heu enviat cada família i també dels grups que heu participat en l'activitat de la macedònia.

Per als que encara no heu dut la foto de la vostra família, encara esteu a temps. Li la podeu donar al tutor/a del vostre fill/a, o a qualsevol membre de l'equip directiu.

MOLTES GRÀCIES!!!

No hay comentarios:

Publicar un comentario

Todos los comentarios que se realicen no serán publicados al instante. Por seguridad, antes serán revisados para su aprobación.

Tots els comentaris que es realitzin no seran publicats al moment. Per seguretat, abans seran revisats per a la seva aprovació.